Saturday, December 11, 2010

happy birthday liyana

saya , mastura , aliah , dan irma telah membuat surprise bday for liyana . mula mula saya kena belakon buat buat sakit perut sebab nak bagi mas n aliah set up cake kat newtown . nasib baik kembar tu ada lighter nak cucoh lilin . saya berdiri diam diam dalam jamban aneka selama 5 minit . selepas saya keluar saya buat buat mekup lama lama then sampai la mastura message kata semua dah ready . kluaq toilet tiba tiba irma nak beli pendrive pulak dah . takpala . sampai ja kat newtown . kami menyanyikan lagu happy birthday . weeeeeeee . ada satu meja lagi sebelah kami buat bday jugak . depa dok buat tekejut teruja tengok kami nyanyi . hehe . lepas tu kami smua p main bowling 1 game . lepas tu p makan somtam kat d' jitra seafood tapi mas kata jitra d'seafood..aaa...mas betoi kot noh.hahaha..masa makan tu kan ada satu dialog . dialog dia seperti berikut  ::

liyana : tu tomato awat tak makan ?
mas   : hak mahan . (sambil mengunyah somtam)
liyana mengangguk
tie  : apediaaa??
liyana : tu la aku pon tak paham dia kata pa .
mas : hahaha..aku tak makan tomato la..
tie  : hoooo..hia hak mahan homaho (dia tak makan tomato)
pahtu semua gelak .hahaah..
mas hengau..lallaalla

No comments:

Post a Comment