Friday, May 27, 2011

balik bangi

okay . aku dah dekat bangi la ni . dah jauh dengan family , dah jauh dengan kawan kawan sana , dengan boifren berambut kembang kesayangan saya, dah jauh dengan kereta aku (kereta ayahku) , dah jauh dengan aneka , dah jauh dengan tasik, dah jauh dengan tesco , er apa lagi ni . jauh dengan restoran shell, jauh dengan yasmeen dan banyak lagi. :((( . takpala..nanti aku balik lagi..hee..

pada 25 mei 2011 aku pon mendaki bas nama mystar express . mula mula aku dok single seat . pastu ayaq ekon tu dok menitik ataih peha pulak..bebai laa..aku pon tukaq p dok double seat yg kosong..bleh letak beg kat sebelah..pastu aku tidoq ja memanjang..best !!!!! . sampai sampai ja kl , jem pulak dah.. dok tunggu bila la nak smpai. last last sampai jugak pukui 7 kat kajang.. pastu aku qabat teksi pulak balik rumah sewa kat seksyen 3 tambahan. sampai2 rumah nampak mekti dengan aina dok renyeh tengok aku..hahaha . aku pon masuk la p hantaq barang. pastu aku suruh abg teksi tu hantaq aku p warta sat.. nak beli tilam apa semua..takkan malam tu aku nak tdoq ataih lantai kot..memang tak lah kan..haha . dengan kudrat yg ada , aku pon angkut tilam yg besaq dgn bantai yg baru beli tu naik teksi. satu pasaraya usha aku..hahhaha..kisah pa aku..pastu sampai2 rumah ja . aku tengok mekti dok menggoreng nasi goreng . grrrrrrrrrrr . aku nak diet ni . tapi tapi tapi aku dah termakan . nak buat cena kan..hahah..halai ja laa..

eosk tu hari pndaftaran . syok gila jumpa kawan kawan lama takk jumpa. pagi pagi lagi wani dah pulun gerak aku nak p dftar..hee..aku pon bangun la mandi iron baju pa smua then p kolej dengan aina dan mekti . sampai kolej p la buat proses daftar pa semua..kaunter ke kaunter . bla bla bla  bla bla . *malaih nak cerita setiap kaunter kena buat apa . pastu jumpa WANI !!!!! rindu gila kat dia..kami peluk peluk sat . *sedap tau peluk dia ni .ehem ehem .. pastu dah habeh dftar . aku duduk kat tmpat menunggu tu dengan budak2 rumah aku sambil tunggu rasywan, zai dengan amad habih daftar . lepas tu tunggu NOOR mai bg duit. sbb aku pokai dah..hahaha..noor mai dengan boipren dia nama ayie hat lari dari orentasi . haaruu sungguh la..pastu seperti biasala aku peluk peluk sat . dia ni pon aku rindu gila gila gila..dulu dulu aku wani dengan noor ni selalu berimaginasi bersama sama . hahhahaha . pastu blah p makan apa.

depa suka hina handphone comey aku . antaranya :

ayie : alamak , alarm kereta aku bunyi la * sambil tekan phone aku
rasywan : tie , apsal wayang tak start lagi ni . kau dah tekan remote ka belom ? *remote=handphone aku
amad : eh tie bawak handphone mainan laa..
sapa tah : handphone tie serbaguna . remote tv boleh , remote kipaih boleh , remote ekon boleh , alarm kereta pon boleh .

takpa cekk . takpa . at least handphone aku unik , ada warna kuning , hampa ada ka?? takdak kann..lalalalla..

:)

No comments:

Post a Comment