Saturday, May 28, 2011

lalalala

bosan gila dok rumah sewa ni . depa semua tak balik mai lagi . huhuh ada pon aku aina dengan mekti ja ni . lepastu fatinsyazana lagi sorang . aku dengan fatin keja dok dalam bilik ja.. lepas tu mekti panggil makan , kami turun makan . pastu naik atas balik.. dah taktau nak buat apa dah . boifren pon tak msg . busy la tu . haihh .

pagi tadi wani call , dia kata nak p putrajaya nak p tengok suju dia tu , then dia kata dalam lepas zohor camtu dia gerak la. aku pon okay ja. lpeastu petang dia call lagi cakap maybe lambat sikit . maybe smpai dalam pkui 8 or 9 malam . then tadi pukui 9 dia call lagi cakap baru dok kat melaka . errrrrrrrrrrr . pukui brapa nak smpai taktau . pastu dok kejan aku suruh siap pulak , hahhahha.. gila punya wani . tak sabaq nak jumpa dia huuuuu.

ni aku dok siap siap dengan fatinsyazana ni . peluh sakan dah . haihhhhhh .

saja bosan taktau nak buatapa, tulih ja laa..:))

No comments:

Post a Comment